[Tajfutas] Habsburg birodalom kataszteri térképe

Mérő Edit edit.mero at gmail.com
2019. Nov. 14., Cs, 09:18:46 CET

Tényleg nagyon érdekes, köszi!

A mai térképeket is jó szórakozás ilyen szempontból böngészni, néha egészen
érdekes (sőt mulatságos) földrajzi neveket lehet találni - de ez meg
egyenesen szenzációs: az 1800-as években egyes területeket nemes
egyszerűséggel az alábbi névvel illettek:

Nagy Bozót

☺

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 10., V,
21:36):