[Tajfutas] MTFSZ50 - az első értekezlet

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Nov. 5., K, 23:45:39 CET

Sziasztok,

Boxi, mondatod újra és újra olvasása közben a hasamat fogom. :))

Az 1970 évi értekezletről szóló cikk azt írja, hogy "csak Somogy, Tolna
és Zala hiányzik a névsorból."

Jelentem, két év alatt behozták a lemaradást. Lásd. melléklet "Szélrózsa
1972" -táblázat.

Voltak megyék, ahol több Szövetség is működött pl. Veszprém megyében

Veszprém megyei TFSZ

Veszprém városi TFSZ

Ajka járási, városi TFSZ

Kellene nyitni 2020 oszlopokat és beleírni az aktuális adatokat és kérni
az Excel-ben egy újrarendezést.

+ hangulat fokozásra "egy válogatottal" készült riport is olvasható a
mellékletben. (1970-t írunk)

Üdv,

Janó, akinek a megkeresésére az Országgyűlési Könyvtár külső raktárából
hoznak be iratokat, hátha előkerül a 153/1969 évi MTS határozat és az
MTS Országos Tanács jegyzőkönyve.