[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Május. 30., Cs, 15:17:08 CEST

Akkor viszont kicsit javítani kellene még a kérdőíven: Támogatod-e című
kérdésre "nem"-mel vagy "igen"-nel ajánlatos a válaszokat kezdeni. Lásd.
egyéb konzultációs levelek.

Ez szerepel a ma érvényes szabályzatban. (Ezzel kapcsolatban is van egy
kérdés.)

16.7.1. Érintés nélküli elektronikus ellenőrző rendszerek
- Az érintés nélküli ellenőrző rendszerek korlátozás nélkül bármilyen
hazai versenynaptárban
szereplő versenyen használhatóak.
- Az MTFSZ ajánlja, hogy a rendezők tegyék lehetővé az érintés nélküli
mód használatát a
versenyeiken.
- Használata esetén a rendező köteles ezt a versenyértesítőben
megjelentetni, illetve a rendező
felelőssége, hogy az összes doboz érintésmentes üzemmódban is működjön,
álljon
rendelkezésre a technikailag szükséges minden eszköz.

Bárcsak a WOD2019 kapcsán is buzdították volna a válogatottakat az
eseményeken való aktív részvételre.

Janó