[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Május. 30., Cs, 09:43:16 CEST

Szia Mihók!

Még két megjegyzés:

A " Támogatod-e, hogy kötelező legyen az Air+ üzemmód használata valamely
bajnokság esetén?" kérdésnél nem lehet több bajnokságot kiválasztani, csak
egyet (vagy a "sehol"-t).

Ezen kívül szerintem nem mindenkinek világos, hogy az Air+ üzemmód
használata nem jelenti azt, hogy minden versenyzőnek Air+ dugókával kell
menni, lehet a hagyományosat is használni Air+ dobozokkal. Ha ezt az
emlékeztetőt beírjátok, lehet, hogy más válaszokat kaptok majd.

Üdv,
GM

Marosffy Dániel <Marosffy at interface.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 30.,
Cs, 9:00):