[Tajfutas] Diákolimpia rendszerhiba

Vajda Zsolt Tamas matri at freemail.hu
2019. Május. 28., K, 19:59:57 CEST

Az öcsém levele!

Sziasztok!

Nem szoktam hozzászólni a vitáitokhoz, csak olvasgatom, abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy nincs a tájfutó levlistához közvetlen hozzáférésem!
De ebben a témában eléggé meguntam, hogy egy olyan rendszert nem vagytok hajlandóak bevezetni,és ezen vitáztok, ami egyébként rengeteg sportágban létezik és működik! Tanárként és majdnem testnevelőként, nem kevés diákolimpián jártam és láttam, hogyan is zajlik, de mindegyiknek a lényege, hogy megpróbál lehetőséget adni az amatöröknek, a profiknak ellenben nem feltétlen. Na és nézzük a rendezési módokat.

1, Nincsenek külön szedve az igazolt és nem igazolt sportolók. (pl.: Tájfutás, Floorball)
2, Az igazoltak és a nem igazoltak szét vannak szedve és külön van nekik diákolimpia (pl talán az atlétika, illetve a duatlon, triatlon, mtb)
3, Igazoltaknak nincsen diákolimpia, vagy utolsó igazolásuktól számított, 2 évig nem mehetnek még csapat diákolimpiára sem (pl úszás csapat számai biztosan, de talán az egyéniek is)
4, Többféle típusú versenyt is rendeznek, ezért bizonyos versenyszámokban az igazoltak nem vehetnek részt (pl foci (futszalban, nagypályán bárki indulhat, kispályáson csak nem igazoltak))

Hogy miért írtam ezt le, mert nagyon egyszerű lenne a megoldás, ha szét lenne szedve az amatör meg a profi. Egyszerűen a megyein is kell rendezni B meg D kategóriát. Előbbiben az igazoltak indulnak, utóbbiban meg a nem igazoltak. Mindegyikből bejut annyi mint eddig, vagy ha túl sok akkor, mindegyikből az első 3. És a döntőn is kell rendezni B meg D vagy C kategóriát, sőt ebben az esetben a B lehet A szintű pálya, és lesz egy profi igazolt diákolimpiai bajnok, meg lesz egy amatör diákolimpiai bajnok per évfolyam. Rendezés technikailag nem igényel túl nagy áldozatot, így is kismillió pályát állítatok elő, hát akkor miért nem lehet akár ezt is.

És mindenki jó szájízzel menne haza, mert a bejutó amtörnek nem kell a válogatottakkal versenyeznie, de tudja teljesíteni.
Ha más sportágakban működik a tájfutásban miért ne működhetne Ja pár garnitúrával több érem kell? Na és akkor mi van? Férjen bele. Ráadásul ha ezeknek az amatöröknek megtetszik talán meg is ragadnak a tájfutásban... amíg el nem csábítjuk őket tájbringázni :)

Elnézést ha hosszú és helyesírásban esetleg helytelen voltam!

Ha valaki magánban akar válaszolni, az ne a Matri mail címére hanem az enyémre  puffybike at gmail.com

Puffy