[Tajfutas] ? Diák O. kapcsán

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Május. 23., Cs, 09:46:57 CEST

Sziasztok!

Egyszerüen hihetetlen, hogy azt magyarázzátok évek óta, hogy mit, miért nem
lehet és meg sem próbálunk tenni a jobbítás érdekében.
Legalább egyszer olvassátok el a sportági stratégiát. A fele nem valósul
meg belőle.

Tényleg felesleges a sok email, amíg süket füleket talál.

Nem látszik az adatokból, hogy sok kezdő jut el a diákolimpia döntőbe?
Nyugodtan lehetne nehéz pályákat kitűzni az élmezőnynek és könnyebbet a
kezdőknek.
Az iskolában is hír érték lehetne, hogy hányan indultak el a diákolimpia
döntőjében, mint, hogy a "jó" edző nem engedte ki a versenyzőt a
normáltávra.
Miért a több száz gyereket büntetjük?
Miért jó nekünk, ha a kezdő gyerek szülője nem lehet büszke a gyerekére?
Mennyivel jobban hangzik, hogy 12. lett C-ben, mint 68. vagy Disq A-ban.
Miért jó nekünk hogy a közösségi médiába nem kerül be a tájfutás emiatt?
Miért nem kell nekünk az ingyen reklám?
Idén két gyerek és egy szülő ment haza tőlünk sírva. Persze, mert rossz
edző vagyok....

Hihetetlen .....

Aki nem a probléma megoldására törekszik, hanem a probléma szőnyeg alá
söprésére, az nem való abba a pozicióba, ahol most van.

És félreértés ne essék. Nem az idei ODO rendezése van a célkeresztben,
hanem az egész rossz koncepció, amit évek görgetünk magunk előtt. Vajon
miért jön elő a téma minden évben? Mert nincs megoldva.

Ha az MDSZ leszarja, akkor mi miért nem tehetjük azt, ami nekünk jó?

ÉBRESZTŐ tájfutás!
A világ halad el mellettünk.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

ZTC / Fehér Ferenc <zala.ztc at zalaszam.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj.