[Tajfutas] Diák O kapcsán 2.0

Lajos Mauer mauer.lajos at gmail.com
2019. Május. 22., Sze, 18:15:22 CEST

 Sziasztok,

Szeretném a DOL2019 rendezői csapata nevében ezen a fórumon is megköszönni
a nyilvánosan és a személyesen elmondott, leírt elismeréseket.
Valóban szerettük volna ha a gyerekek kerülnek a középpontba és számukra
sikerül egy igazi diákolimpiás versenyt rendezni.
Azonban ehhez sok - sok összefogásra és együtt dolgozni tudó emberre volt
szükség.
A dicsérő szavak nem csupán a rendezői gárdát illetik, hanem a azokat is
akik tapasztalataikkal, eszközeikkel, szabadidejükkel támogatták a
rendezvény sikerét.

Üdv.:
Mauer Lajos
GTC