[Tajfutas] FW: Tipo-kupa (megjelenés)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Május. 14., K, 20:55:38 CEST

Sziasztok Fifi és Lista és különösen a jövő versenyrendezői!

Nem vonom kétségbe a megállapításaid helyességét. Csak egy apróság: Téves
azt hinni, hogy mindenkinek sas szeme van. Régóta nem emlékszem olyan
országos rangsoroló versenyre, ahol a legöregebb kategóriák versenyzői is
1:10000 méretarányú térképet kaptak. Hosszú idő után a TIPO most meglépte,
hogy ilyen térképet kaptunk. Akiknek különösen gyenge a szeme közülünk,
azok ennélfogva nem tudták teljes mértékben élvezni a kiváló térkép és
kiváló pálya adottságait. Nem kritikának írom ezt, el tudom fogadni, hogy a
rendező szervek így ítélték meg helyesnek, és hogy így is volt helyes.
Mindössze egy kérésem van az ezt követően országos rangsorolót rendező
csapatoktól, hogy már a kiírásban közöljék a térképek méretarányát. Azért,
hogy lehetséges legyen ennek ismeretében mérlegelni, hogy a rossz szeműek
benevezzenek-e a versenyre, vagy ne.

Mindezt eredetileg nem szándékoztam megfogalmazni. Csak miután Fifi annyira
szuperlatívuszokkal dicsérte a rendezést, azért tettem mégis szóvá, hogy
volt itt azért egy icipici probléma is szerintem.

Üdv:
Kéri Gerzson

<honfig