[Tajfutas] DOL nevezési díj

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Május. 14., K, 10:58:20 CEST

Sziasztok!

Én nem nagyon értek egyet azzal, hogy az MTFSZ törje magát egy másik
sportszövetséghez tartozó versenyért. Pláne egy MDSZ-es eseményért,
amelyik támogatás helyett jogdíjat szed az MTFSZ-től, a gyerekeket az
iskolák helyett menedzselő klubok ruhájának viselését tiltja, a
nevezőrendszere rugalmatlan, stb.

Az elég reménytelennek tűnik, hogy központi állami pénzt szerezzen bárki
is erre, mert minden politikusnak lesz annyi esze, hogy az MDSZ-hez
pattintsa le a megkeresést. De Sólyom, Te esetleg megpróbálkozhatnál
vele a szövetség nevében, ha ilyen lelkes vagy - szerintem annak nem
lenne akadálya, hogy az elnökség felruházzon téged egy erre a témára
szóló "főtárgyalói" titulussal.

Üdv,
Skuló Marci