[Tajfutas] easyGec tapasztalat

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Május. 13., H, 23:33:57 CEST

Szia!

Használom heti rendszereséggel edzéseken. Minden OK.
Sőt fordítottam ehhez kapcsolódó Go4Orienteering anyagokat is.
Nagyon tuti, érdemes megvenni. :)

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj.