[Tajfutas] Őrség Kupa eredmények

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2019. Már. 26., K, 07:22:45 CET

én csak Gratulálni tudok a rendezőknek! nekem minden tetszett! Főleg a második nap.Gyönyörű vidék,bozót nélküli erdő. Élvezet volt futni! Egy "hiba" azért összejött..............nem volt (sör) büfé.. ..Örültem hogyott lehettem (és igazi tavasz volt)!      Mégrgyszer.       Köszönöm a versenyt!!                 lujipapa...