[Tajfutas] OCSB-HOB számlázás

Nagyné Matolcsi Judit nmjudy at gmail.com
2019. Már. 24., V, 21:24:04 CET

Sziasztok!

Az előre fizetés igénye likvidítási és nem bizalmatlansági kérdés.

Ahogyan András is írja. Nem feltétlenül áll rendelkezésre 7 számjegyű
összeg minden rendező egyesület számláján, szerintem.
Mi több éve fizetünk így előre nevezési díjat nagyobb versenyeken, úgy,
hogy a számlát a helyszínen kapjuk meg, eddig nem okozott problémát.
Akinek előre szüksége van a számlára az utaláshoz, kérjük jelezze, mint
ahogy tették is már néhányan a mai napon, és küldjük.

Nagyné Matolcsi Judit
DCS

Komoróczki András <komoroczki at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. márc.
24., V 18:14):