[Tajfutas] Tájfutás - a Decathlon új sportja

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Már. 17., V, 20:58:09 CET

Janó, javíts ki ha tévedek,  de ezt a Tájfutás tájékozódási futás kérdést
mintha egyszer már felvetetted volna a levelezőlistán.  szerintem akkor
kilett  tárgyalva,  tök felesleges újból fölhozni.  mondtam én mint a
budapesti tájfutók szövetségének az elnöke.
Még egyszer mondom, csak akkor irj a listára, javíts ki, ha tévedek,  És ez
a Tájfutás tájékozódási futás kérdés még sose került a levelezőlistára,
 különben magánban vagy arra másik címre írjál ebben a témában.
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve