[Tajfutas] Tájfutás - a Decathlon új sportja

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Már. 17., V, 19:11:08 CET

Valóban volt már szó róla a listán, sőt aki volt a Gálán, hallhatta, hogy
az egyik tombola nyeremény a Dacathlontól kapott tájfutó zokni volt.
Ennek ellenére, vagy ezzel együtt szívet melengető, hogy a 80-as évek Svéd
vagy Svájci (pozitív értelembe vett) döbbenete, hogy szép nagy
sportboltban tájfutó cuccokat is lehet venni, hazánkba is elért!
Kicsit azért tartok tőle, hogy nagy forgalma nem lesz, mert mi azért
okosban, versenyeken campingasztalról/alól beszerezzük ami kell. Ne így
legyen.
MM