[Tajfutas] Naaaaggyon

__Bed=F5_J=E1nos_Gyula?= unitek at t-online.hu
2019. Már. 10., V, 17:41:27 CET

Miksi!

Engem naaaggyon nem érdekel az EU és  naaaggyon  nem érdekel Brüsszel,és
naaaggyon nem érdekel, ha bárki politikai stigmát akar rám akasztani! Az
ostobaság,vagy elvakultság(válasszon nyugodtan bárki,amit akar)nem csak a
politikára jellemző(amiről ugye naaaggyon nem illik beszélni tájfutó
berkekben),hanem Ránk is,MAGAMAT is beleértve. Még  mindíg  naaaggyon
Orsival értek egyet,amíg nem lesz megfellebezhetetlen szabályozás,addig
naaaggyon is amellett vagyok,hogy térképábrázolás ügyben MI MAGUNK
döntsünk,már amennyire lehet.

Bedő János