[Tajfutas] Térkép ábrázolás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Már. 8., P, 14:55:48 CET

Sziasztok

A map revízió 10 éves folyamat volt. Az alatt számtalan egyeztetés ment
a tagszervezetek között:

pl. Az ausztrálok 2013 évi véleményéből egy részlet, amit megküldtek a
térkép bizottságnak: 532 Grave

Agree to both symbols, choice dependent on local culture

Magyarország talán a mészégető jele mellett kardoskodott, de maradt
egyedi engedélyezés körében
<http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/wuoc/2016/map-middle_women.gif>.
(De lehet, hogy tévedek)