[Tajfutas] Térkép ábrázolás

__Bed=F5_J=E1nos_Gyula?= unitek at t-online.hu
2019. Már. 8., P, 12:56:51 CET

Tudom,hogy megint felkavarom az állóvizet,mint Mézes Tibor Sólyom
esetében,de kérdezem,mindenki meghülyült az Únióban ,az IOF-is? Sérti a
muzulmánokat a kereszt? Én tudomásul veszem,hogy egy muzulmán ország tájfutó
térképén,mondjuk félholdas,lófarkas kopjafa áll egy régi síron az erdőben
.Kit is zavar? Az az ő vallásuk,miért is akarnám retusálni a térképet?
Eszement hülyeség,mindenki tartsa tiszteletben a mást hívőket. Eszembe sem
jutna Boszniában megóvni egy versenyt egy vörös félhold miatt! Szerintem
maradjunk a józan ész határain belül,és azt ábrázoljuk a térképen ami a
VALÓSÁG!

Bedő János