[Tajfutas] közgyűlés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Már. 7., Cs, 12:03:15 CET

Kedves Margit!

Én viszont a listának is válaszolok, ha nem haragszol.

Ezzel nem győztél meg. Változatlanul azt tartom normálisnak és KORREKTnek,
ha a Közgyűlés infója a honlapra kerül a Közgyűlés ELŐTT és nem csak UTÁNA.
Miért kell minden a Közgyűlés iránt érdeklődő tájfutónak az elnökségi
ülések jegyzőkönyveit böngésznie? Vagy olyan nem hivatalos célzásokra
figyelnie, hogy a Boróka Kupa rendezői megint nem lesznek ott a Közgyűlésen.

A First Lady iránti tisztelettel:
Kéri Gerzson

Jenei Margit <jeneimargit at yahoo.com> ezt írta (időpont: 2019. márc. 7., Cs,
11:44):