[Tajfutas] közgyűlés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Már. 7., Cs, 07:44:57 CET

> Sziasztok!

Nem tudom, létezik-e már a tervezett info lista, ui. ez a levelem inkább
oda lenne való. így aztán egyelőre erre a lev. lstára küldöm.

Először kérdeznék valamit: Olvasható volt-e valahol az MTFSZ honlapon a
Közgyűlést megelőzően annak helye és időpontja, és csak nekem kerülte-el a
figyelmemet, vagy nem volt olvasható? Az első esetben a levelemet
tekintsétek itt befejezettnek, a további részt tárgytalannak. A második
esetre tennék tisztelettel egy javaslatot.

Javaslat: A jövőben sorra kerülő Közgyűléseket illetően az időpontot és
helyszínt illetően javaslom, hogy ezeket a Vezetőség hozza nyilvánosságra a
Szövetség honlapján. Feltűnő helyen, hogy ne tudja elkerülni senkinek a
figyelmét.

Kiegészítés: Szívesen elmentem volna szavazati jog nélküli megfigyelőként,
ha tudom, mikor van. Az szerintem nem jó megoldás, hogy csak az Egyesületek
kapnak értesítést, arra számítva, hogy ők továbbítják az információt a
versenyzőiknek és versenybíróiknak. Nálunk azért felejtődött el idén az
utóbbi, mert az elnökünk hosszú ideig külföldön volt. Ám biztos vagyok
benne, hogy nem a mi egyesületünk az egyetlen, amely nem értesíti a
tagságát az ilyen fontos eseményekről.

Tisztelettel:
Kéri Gerzson
az bSZU versenyzője és versenybírója