[Tajfutas] Tavaszi Spari nevezési díj

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Már. 6., Sze, 18:58:54 CET

Egyetértek. Még azt tenném hozzá, hogy a versenyrendezők megbeszélhetnék
egymással, hogy minden rangsoroló versenynél ugyanúgy legyen, ne pedig az
egyiknél így, a másiknál amúgy. Akkor is kevesebb lenne a félreértés.

KG

Palumbi Edit <eci.pp at indamail.hu> ezt írta (időpont: 2019. márc. 6., Sze,
18:37):