[Tajfutas] új térképjelek

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2019. Már. 4., H, 08:36:22 CET

Az IOF térképbizottsága is emberekből áll, tehát ott is kitalálta valaki.
Szerintem ettől tejesen ntk. lehetne a jelkulcs, ahol van kereszt, ott
azzal jelölik, ahol nincs (pl. Kína, Törökország) ott nincs mit jelölni
vele.

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. márc.
4., H, 8:31):