[Tajfutas] Fwd: Új kommunikációs platform

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2019. Már. 1., P, 19:39:44 CET

Szerintem pedig egy email cím nem elég. A jövő útja a "team" munka. Ma
már kevés az univerzális polihisztor, és nagyon sok a speciális eszköz,
amelyeknek külön szakértője van. Ha egy

javaslat egy postafiókban rejtőzik, nem lesz, aki hozzászóljon,
értékelje, vagy akár javítsa.

Jobb lenne, ha az MTFSZ egy blogot, vagy akár egy ezzel foglalkozó
levelező listát nyitna, netán egy erre specializált google-groupot
alapítana. (Ettől még lehet az elnökségben az egyes témáknak felelőse,
összefogója.)

CSI