[Tajfutas] Ifi EB 1. nap

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jún. 28., P, 18:17:14 CEST

Sziasztok Fiatalok,

Én annyi évesen kezdtem a sportággal megismerkedni, mint a mostani
Európa-bajnokságon versenyző Sárközy Rita. Akkor még  a felnőtt
világbajnokságon való részvétel volt az álom, ma pedig már a az Ifi EB
az első célállomás.

No de, félre a süket dumát. Tiszteletetekre "hatástalanítottam" egy
2007-ben palackozott és a 2011 évi IV. Euro-West Pannon Tájfutó Gálán
Dettti lányomnak átadott "Chateau Salánki" tihanyi cabernet franc-t.

Ezúton magamban koccintva az egészségetekre és a további
sportsikereitekre, várva a folytatást, üdv.

Jancsi bácsi

"Az erő a lábatokban, a tudás a fejetekben, a kitartás a szívetekben van!"