[Tajfutas] rendezői felelősség extrém időjárás esetén

Tamas TOTH info at geomega.hu
2019. Jún. 24., H, 12:30:06 CEST

Sziasztok!

2010. évi DO országos döntőjén a Mátrában az extrém időjárás ellenére
állt a rajt, kész volt a pálya, de a felvezetők jelezték, hogy a
hegyoldalban lefutó patakocskák sok helyen áthatolhatatlan vízfolyásként
hömpölyögnek. A verseny ellenőrző bírójával egyeztetve a halasztás
mellett döntöttünk, később Telkiben került megrendezésre a verseny.

Ezzel véletlenül sem azt akarom sugallni, hogy a szombati ÉOB-t
halasztani kellett volna, de valóban vannak olyan helyzetek, amikor ez
lehet a jó döntés.

Máig úgy gondolom, hogy egy DO esetében, ahol kisiskolásokért kell
felelősséget vállalni a rendezőknek és személy szerint a verseny
elnökének, jó döntést hoztunk.

Üdvözlettel,
Tamás