[Tajfutas] ÉOB

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2019. Jún. 22., Szo, 16:18:34 CEST

Akkor itt a pillanat az akadémikus kérdésfeltevésre: miért beteg a magyar éjszakai tájfutás? Mert hogy az, az nem kérdés, sőt, az is világosan látszik, hogy a kihalás szélére került.

Pedig technikai akadálya nem lehet, most már minden sarkon fillérekért adnak sokkal jobb lámpát, mint amit a műfaj fénykorában megszoktunk (én még laposelemes kézilámpával mentem ki az elsőre, máig sem értem, honnan vettem hozzá a bátorságot).

D.