[Tajfutas] ÉOB eredményhirdetés kapcsán (Nyílt)

Horváth Sándor SHorvath at telenor.hu
2019. Jún. 22., Szo, 15:50:36 CEST

Sziasztok !

Szép és jó, hogy van egy hangos – tán kisebbség ? – és így a két lehetséges rossz közül áttérünk a másikra .
Ez jó azoknak, akik nem futnak aznap az EVOB – n.
Akik futnak azokkal egyértelmű kitolás.

Szerintem ne csodálkozzatok ha így is üresek lesznek a dobogók mert azok meg hazamennek …

A félreértések elkerülése miatt ebben a helyzetben nincs jó döntés !
Ezt az ÉOB és az EVOB egymás után rendezése magában hordozza.

Ami zavar az a KÖZKÍVÁNATRA szó használata …

Jó versenyzést mindenkinek !