[Tajfutas] ÉOB eredményhirdetés kapcsán

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jún. 22., Szo, 15:19:09 CEST

Csak egy kiegészítés. A Kisfennsikon nem volt köd. Én a 3-4 átmenetben,
ahol feladtam a versenyt (ami egyben a céltól a legtávolabbi pont volt)
a hegyoldalban állva a fák között átvilágító csillagok fényét véltem a
hőn áhított pontnak hinni. (akkor még nem voltak fényvisszaverő csíkok.)

Köd pl.  Kőhányáspusztán volt. Ott felkenődött a fejlámpa fénye az
orrunk elé. Le is kellett venni a fejünkről a lámpát és térdmagasságban
tartva futottunk tovább.

Janó