[Tajfutas] ÉOB eredményhirdetés kapcsán

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Jún. 22., Szo, 11:09:36 CEST

Fifi, az illik egy szubjektiv dolog! Fura irányba haladunk, ugy tünik olyan
dolgokat is szabályozni kell, ami egy kulúrkörben természetes, de másikban
nem. Nekem természetes, hogy a verseny után van az eredményhírdetés, ( ha
ezt valami miatt nehéz megoldani, a problémát korábbra kell tenni, de
valahol el lett szúrva). Nekem az is természetes, hogy nagydolog után
papírt használok, de lehet hamarosan ezt is szabályozni kell:-) Nem veszem
el másét, és nem fogadom el, hogy ha a lefülelt visszaadja, már mentesül is
a büne alól, az meg különösen fáj ha hirtelen kiderül, másnak  mostantól
törvényes joga van ehhez, de attol hogy én tegyek olyat, óvva intenek. Rám
más az érvényes.
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve