[Tajfutas] ÉOB eredményhirdetés kapcsán

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2019. Jún. 22., Szo, 10:54:55 CEST

Mondjuk, azt sosem értettem, miért ragaszkodunk hozzá, hogy az éjszakait az arra legkevésbé alkalmas hónapban tartsuk. Már az is teljesítmény, ha valaki ébren marad a rajtjáig. Gyakorló korhelyek előnyben.

D.

---- István Zsebeházy wrote ----

Nyilvánvalóan az volt ennek a célja, hogy a másnapi OB-n indulók ne éjjel 3-kor érjenek haza/szállásra, mert bár a régi kedvenc ÉOB-Dreher maratonváltó páros hangulatát idézné (ráadásul sokunk futott anno két csapatnak is másnap), de mégsem egészséges. Egyébiránt ezt az egész derbit októberre kéne tenni, mint 2014-ben a miskolciak. Azután az éjszakai OB után hamarabb kerültem ágyba mint a mostani rajtidőm (0:12). Na az tuti hogy az én célba érkezésemkor már csak 1-2 rendező fog ott lézengeni és a levezetést is már csak a Toi-toi szippantós kocsi romantikus dallama teheti hangulatossá.

Zsebe Isti