[Tajfutas] ÉOB eredményhirdetés kapcsán

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2019. Jún. 21., P, 14:54:18 CEST

Sziasztok!
Szerintem elég elhibázott (bocs: hülye) ötlet volt az éjszakai OB utáni
napra tenni egy olyan népszerű bajnokságot, mint az egyesületi váltó OB,
ráadásul az éjszakai OB az év egyik legrövidebb éjszakáján.van.
Én ez ellen akkor tiltakoztam, de sz....k rá.
Sokan szeretjük kialudni magunkat egy éjszakai verseny után.
Üdv
Oldgombi

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún. 21., P,
13:01):