[Tajfutas] félig off: digitális homokozó

Dia Bertóti diana.bertoti at gmail.com
2019. Jún. 19., Sze, 08:06:17 CEST

Kedves Ádám!

Ugyan nem BME, de Miskolcon, a Műszaki Földtudományi Karon is “üzemel” egy digitális homokozó terepasztal.
Ez gy elég jó leírás róla:
http://megazin.uni-miskolc.hu/aktualitasok/1202/innovacio_a_foldrajzoktatasban

Bővebb infóért nyugodtan keresd Dr. Szalontai Lajost, akivel az interjú készült (elérhetősége a cikk végén, akár hivatkozhatsz rám is).
A terepasztal Budapesten is megtekinthető szokott lenni, nagyobb tudománynépszerűsítő rendezvényeken, nyílt napokon, ásványfesztiválon, stb.

Üdv,
Bertóti Dia