[Tajfutas] félig off: digitális homokozó

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2019. Jún. 18., K, 22:00:01 CEST

Sziasztok!
BME közeli sporttársak segítségét szeretném kérni abban, hogy tájékozódjak
a tárgyban szereplő "digitális homokozó" (augmented reality sandbox)
témájában.
Aki esetleg nem tudná miről van szó:
https://epito.bme.hu/geod/digitalis-homokozo
Szerintem ennél jobb eszközt nem lehet kitalálni a domborzatolvasás
tanításához, ezért szeretnék egyet Hódmezővásárhelyre is.
A következő kérdésekre keresem a választ:
-Hol található az eszköz?
-Működik-e még?
-Külsősként meg lehet-e nézni?
-Mennyi került? (Nagyjából tudom az alkotóelemeket)
-Vannak-e buktatók, költséges-e a fenntartás stb.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
Petrócki Ádám