[Tajfutas] fejlámpa vélemény

Herter Laszlo bruno_herter at yahoo.com
2019. Jún. 17., H, 14:01:57 CEST

Sziasztok,Osztom Tamás tapasztalatát, én úgy oldottam meg az akku problémát, hogy legyengült laptop akkuból kinyertem a jobb cellákat, még ezek is sokkal jobbak, mint amit a lámpákhoz adnak. Van néhány ajándékba, magánba írhattok, elviszem az OBre.Amúgy a legújabb kinai modell már 3 cellás, mikrousb- vel tölthető és powerbankként is müködik, kb 5e Ftért házhoz jönÜdvBruno

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Hét, jún. 17, 2019 at 11:48, Tamas Gyulai<tgyulai82 at gmail.com> wrote:   _______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu