[Tajfutas] fejlámpa vélemény

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2019. Jún. 17., H, 11:46:21 CEST

Sziasztok!
Köszönöm a véleményeket, az lett a befutó, amit többen is ajánlottatok:
https://www.armymarket.hu/boruit-ujratoltheto-fejlampa-3xled-9w/
Valószínűleg nem csúcsminőség, de mivel évente szerintem max. 10-szer
lesznek használva, sajnáltam volna többet rájuk költeni.

Üdv:
Ádám

Nemesházi László <laszlo.nemeshazi at elmu.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún.
17., H, 11:30):