[Tajfutas] World Cup 2019 1. kör - élő TV közvetítés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jún. 11., K, 16:42:14 CEST

Sziasztok,

Két apróság ami engem megzavart a live TV regisztrációjánál és
használatánál: (hátha segítek az infókkal másoknak)

- a belépési felületen  a bal jobb felső sarokban nagyon megbújik az
ablak bezárására szolgáló X

- a kilépésnél kicsit nehezen találtam meg a jobb alsó sarokba
"eldugott" ikont.

Lásd. melléklet.

A honlap kezelői jelzésemre javítani fognak ezen a WOC2019-ig.
(kontrasztosabbá teszik őket)

Hamarosan kezdődik a sprint váltó.

Jó tévézést, üdv

Janó