[Tajfutas] Ma van a 2019. évi Barátság Kupa nevezési határideje!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2019. Júl. 31., Sze, 07:14:16 CEST

Kedves Sporttársak!

Sok szeretettel várunk idén is Benneteket a Barátság Kupa tájfutó versenyünkre, amely a nyár derekán igyekszik biztosítani számotokra egy kellemes tájfutó nyaralást a nyugati határszélen és Ausztriában.

Ma jár le az augusztus 9-én Ausztriában kezdődő hat napos verseny előnevezési határideje.

Valamennyi nap zárt lombozatú erdőben lesz középtávú futam, így bízunk benne, hogy melegebb idő esetén is kellemes élményt nyújt majd mindenkinek a mozgás. A pályák 2 és 5,5 km közötti légvonaltávúak, és bízunk benne, mindenki talál magának megfelelő nehézségű kategóriát. A Deutsch Kaltenbrunni terep különösen technikás, kicsit fogósabb fedettséggel, Apátistvánfalván is vannak tagolt részek, de ott inkább a nagyon tiszta erdőben való nagy sebességgel történő tájékozódás lehet majd az igazi kihívás.

A kiírást, képeket és térképmintákat a terepekről megtaláljátok a honlapon:
https://friendship-cup-2019.webnode.hu/kiiras/

Nevezés az entryben:
http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6536

Várunk Benneteket sok szeretettel az idén hat napos ismét két országban rendezett versenyünkre!

üdv. Viktor