[Tajfutas] OB-rendezés

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2019. Júl. 20., Szo, 19:59:41 CEST

 2019.07.18. 14:01 keltezéssel, Mézes Tibor Sólyom írta:> Sziasztok!

> Hol van már az, hogy tisztán, saját emberi erőforrásból minden
> tekintetben, megrendez egy klub egy OB-t?

Ha egy klubnak nagy falat az OB rendezés, fogjon össze kettő, akár három és
rendezzék meg közösen!
A svéd O-Ringen öt napját akár 10-15 klub rendezi.
A leghatékonyabb, ha az egy megyén belüliek fognak össze.

Boxi

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl.
19., P, 23:06):