[Tajfutas] konkrét esetek

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2019. Júl. 18., Cs, 18:43:02 CEST

Sziasztok!

Én beszámolok egy konkrét esetről, igaz nem biztos, hogy most történt,
hanem kb. a 2000. év áprilisában.
Nagyon jól sikerültek az év eleji válogató versenyeim, és még ez az egy
válogató verseny hiányzott volna, hogy az aktuális szövetségi kapitány
számoljon végre velem is. :))))))
Iszonyatosan jól mentem végig, és történt, hogy a pálya 80 %-ánál
tökéletesen, egy biztos helyről megfogtam a sűrű zöldben lévő jellegfámat.
Tudtam, hogy jó helyen vagyok, láttam a fán a stekket, de bója az nem volt.
Elkezdtem kétségbeesve futkosni a környéken, hogy hol lehet a bója. Nem
volt sehol... Kb. 10 perc után, a sokkal utánam induló Dénes Zolit
pillantottam meg, hogy mintha fogna egy pontot. Oda megyek, és látom, hogy
az elveszettnek hitt pontom az. A pont körön kívül volt, és ezek után lógó
orral, a pályát teljesítve besomfordáltam a célba. Ha nincs ez a hiba,
megnyerem a válogatót. Az edzőmmel való beszélgetést követően arra
jutottunk, hogy megóvom a versenyt. A felvezető töredelmesen bevallotta,
hogy felvezetésnél nem találta a stekket, és kirakta a pontot egy olyan
helyre, amire azt hitte, hogy az előző pontról jönni fognak a versenyzők,
és mindenkinek útba esik. Egyébként mindenkinek útba esett, de nem számolt
a Tamástibi féle stílussal, hogy gyorsan fussunk körbe mindent, és egy
biztos támadópontról belassulva fogjuk meg a pontot. Így történt, hogy a
verseny legtechnikásabb pontját a mezőny "legbutább" versenyzője kereste
csak "jó" helyen, a mezőnynek fel sem tűnt, mert beleestek a pontba, és
örültek, hogy mehetnek tovább.
Az óvásomat elfogadták, a kategóriát meszelték.

Tehát ez a kis történet azt a célt szolgálja, hogy teljesen mindegy hány
embert érint a pont helytelen kirakása!
Ha volt egy illető, és Ő sérelmezte is ezt, akkor ott már bukta van!

Üdv!
Tamástibi

Szabolcs Tornai <tornai.szabolcs at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl.
18., Cs, 16:38):