[Tajfutas] EVOB dupla stekk?

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Júl. 18., Cs, 14:01:42 CEST

Sziasztok!

Valóban területi alapon megvalósuló bajnokságok.
Előzetes terv szerint, hogy melyik hol. Mindegyik megyében kiszámítható
időközöként lenne.
A rendező az MTFSZ legyen. A szervező bizottság azonos protokoll alapján
rendezze a versenyt. Válogató versenyt is.
Növekvő UP létszám minden régióból.
A térképek és térképrajzolók jobb menedzselése.
Központi támogatók az OB-kra.
A központi szereplők megfizetése. Önkéntesek az adott régióból.
Hol van már az, hogy tisztán, saját emberi erőforrásból minden tekintetben,
megrendez egy klub egy OB-t?
Bevétel a szövetségé. Ez növelné az UP támogatást, a válogatott támogatást.
Azonos árak.
Csökkenő nevezési díj, mert a szövetség nem szedné be magától a 10+8%-ot.
Az elkészült térkép az MTFSZ-é lenne. Lehetne tovább használni a következő
évi megyebajnokságra pl..
Nem ezen az egy versenyen szeretne meggazdagodni az egyesület.
Az MTFSZ nem szeretne nagy nyereséget realizálni a rendezésből.
Ki  lehetne egyenlíteni kölönböző OB-k közötti különbségeket.
A rendezők profivá válnának.
Egységes szemlélet, egységes színvonal, egységes protokoll.
Pályakitűző, ellenörző bíró, felvezetők, stb felkérése az adott régióból.

Az OB rendezés előnyeit minden tájfutó élvezné.

Beszélünk itt a listán mindig, hogyan lehetne jobb, több a tájfutás.
Aztán az elnökség ül az elefántcsont-toronyban és nem nagyon foglalkozik a
nép felől jövő ötletekkel. Valahogy azt érzem, hogy az elnökség azt hiszi,
hogy mi vagyunk őértük és nem ők értünk, a tájfutásért .....
Ha elolvasod a sportágfejlesztési tervet, tervek óta ugyanazok a célok és
ugyanúgy nem valósulnak meg.
Mondta valaki, hogy az őrültség legbiztosabb jele, hogy mindig ugyanazt
csináljuk és mindig más eredményt várunk el ....
Hát ők legalább mindig ugyanazt várják el és ha nem sikerül, újra
ugyanazzal próbálkoznak .....
Fejlődik körölöttünk minden sportág, mi meg maradunk le szépen lassan
gyorsan.
Persze megkaptam én már elnökségi tagtól, hogy kerüljek be az elnökségbe és
majd ott hallathatom a szavam, addig meg szépen maradjak csöndben, majd ők
mindent eldöntenek, mertt ők az okosok .....
Persze ez a lista nem hivatalos fórum az elnökség részéről, így a döntések
hátteréről, egyéb dolgokról a tagság tájékoztatása legtöbbszőr elmarad.
Ja, hogy hivatalos fórum meg nincs ......

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Horváth György <horvath.gyorgy at outlook.com> ezt írta (időpont: 2019. júl.