[Tajfutas] Fwd: EVOB dupla stekk?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Júl. 17., Sze, 23:47:19 CEST

Nézzétek, milyen nagyon szépek voltak az érmek ezen az OÉB-n és OEVB-n.
Amikor életemben egyetlen egyszer én is dobogós voltam egy OÉB-n
Várgesztesen, semmilyen érem nem volt, csupán egy mécsest vihettem haza az
eredményhirdetést követően.

Szóval erre a két bajnokságra olyan szép érmek készültek, kár volna
megkeményíteni a szíveket, és egy rendezési hiba miatt nem odaadni ezeket a
szép érmeket a győzteseknek. Több más felszólamlóhoz hasonlóan én is úgy
látom, hogy az esetleges újra rendezés során sokkal könnyebb préda lesz az
érmek megszerzése az ismétlésre megjelenő valószínűleg kevesebb váltó
számára.

Alázatos tisztelettel:
Kéri Gerzson