[Tajfutas] EVOB újrarendezés

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2019. Júl. 16., K, 22:45:49 CEST

„(Én simán megtaláltam azt a pontot, pedig be sem volt rajzolva a térképemre. :)”

De ha a helyén lett volna az a pont, akkor még most is keresnéd…. :)

üdv

Fehér Ferenc

Meri-e mondani az elnökség, hogy mivel a versenyen változtatás nem történt, azaz mindenkinek ugyanaz volt végig a feladat, eltörli a helyszínen hozott döntést és visszaállítja a helyszínen elért eredményt?

(Én simán megtaláltam azt a pontot, pedig be sem volt rajzolva a térképemre. :)

Üdv:
                            Sólyom