[Tajfutas] Fwd: EVOB újrarendezés

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2019. Júl. 16., K, 10:52:30 CEST

Sziasztok,
Nem kellene újra rendezni, el kell fogadni hogy idén nincs eredmény, ennyi.
Nem csak a mostani esetre gondolok.
Szerintem csak VB versenyszámokban legyen OB, a többi (ÉOB, EVOB, stb)
legyen kiemelten kezelve, de ne hívjuk OB-nak.
Amúgy az utóbbi időben több kis klub kapott lehetőséget OB-t rendezni,
gondolom az MTFSZ értékeli majd bölcsen a tapasztalatokat.
Zka

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> (időpont: 2019. júl. 16., K,

--
Sent from Gmail Mobile