[Tajfutas] EVOB újrarendezés

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Júl. 16., K, 10:13:36 CEST

Sziasztok!

Meri-e mondani az elnökség, hogy mivel a versenyen változtatás nem történt,
azaz mindenkinek ugyanaz volt végig a feladat, eltörli a helyszínen hozott
döntést és visszaállítja a helyszínen elért eredményt?

(Én simán megtaláltam azt a pontot, pedig be sem volt rajzolva a
térképemre. :)

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Kéki Miklós <mikloskeki at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 16., K,