[Tajfutas] EVOB újrarendezés

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2019. Júl. 15., H, 20:28:02 CEST

Sziasztok

Szerintem ki lehet ebből jönni tűrhetően: szept. 21-én nincs Bp. környékén verseny, egy közepes terepre kimegy a nyílt versenyre 100–200 ember.

Nem kell úgy elkülöníteni a két versenyt, ahogy (egyébként mintaszerűen és  eddig példa nélkül) Pomázon volt, egyszerűbb versenyközpont is megteszi.

És kb. 20 OB-nként egyszer lehet OB Bp. környékén, számtalanszor voltunk a helyiek által jól ismert terepeken, meg ez elégé szorongatott helyzet.

És akár azt is előírhatta volna a kissé rejtélyes „MTFSz bajnokságokról döntő grémiuma”, hogy az utazási és szállásköltségeket is fizesse a SZU, de ezt nem tette.

Meg talán lehet az Elnökséghez fordulni panasszal, ha kell, nem ismerem pontosan az Alapszabályt.

És azt is lehet kérni az indulóktól, hogy méltányosságból fizessenek valami csökkentett nevezési díjat, ha akarnak, szerintem sokan megteszik.

De azért az ellenőrzőbírónak elküldhették volna a javított térképet, nem kis átalakítás volt.

Ábel

From: Tajfutas <tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu> On Behalf Of Kéri Gerzson

Nem nagyon értek gazdasági ügyekhez, az egyesületem vezetésével sem egyeztettem az alábbi következtetést illetően, de félek, hogy az SZU számára az újrarendezés kikényszerítése csődhelyzetet eredményezhet.