[Tajfutas] MTFSZ közgyűlés - napirendi kiegészítés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 29., K, 12:54:55 CET

Sziasztok,

Sportágunk évi rendes közgyűlése március 2.-n lesz.

Alapszabály idézet:

(2) A *Közgyűlés időpontja előtt négy héttel a Szövetség tagjai*,
illetve a Szövetség szervezetei *a Szövetség elnökségétől a napirend
kiegészítését kérhetik, a kiegészítés indokolásával.*

(3) A napirend kiegészítésének tárgyában a Szövetség elnöksége jogosult
dönteni. Ha a napirend kiegészítése iránti kérelemről a Szövetség
elnöksége nem dönt vagy azt elutasítja, a Közgyűlés a napirend
elfogadásáról szóló határozat meghozatalát megelőzően külön dönt a
napirend kiegészítésének tárgyában.

Én nem vagyok MTFSZ tagszervezet megbízott vezetője és rajtengedéllyel
sem rendelkezem, így tanácskozási joggal sem vehetek részt a közgyűlésen.

Ha tagok vagytok, akkor még hétvégéig van lehetősségetek arra, hogy a
szövetség elnöksége felé beadjatok jól átgondolt, sportágunk rövid és
hosszú távú működését javító elképzeléseket.

Üdv,

Janó, aki pl. szorgalmazná, ha szorgalmazhatná a téli időszakokban a
terem-tájékozódási események megrendezésének központi támogatását