[Tajfutas] JWOC, OB stb térképek gyűjtése

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2019. Jan. 25., P, 11:50:21 CET

Sziasztok

Bizottságunk összerakta a gyűjtői sorozatokat a 2017 és 2018-as térképekből.
Sajnos nagyon kevés térkép érkezett, így a gyűjtési időt meghosszabbítottuk
és csak később osztjuk szét a csomagokat.

Nagyon várjuk minden esemény, főleg az OB-k és különösen a junior Vb
(lehetőleg minden fontosabb pálya is) térképeit.

40 (vagy amennyi van) példányt kérünk, ebből 6 a kötelespéldány, a többiért
bruttó 100Ft/db-ot fizetünk (A5-ig 50 Ft).

Ha nincs maradék térkép, akkor pdf fájlokat kérünk és kinyomtatjuk a
szükséges mennyiséget. Fájlt semmiképpen nem adunk tovább senkinek! (Persze
a nyomdát kivéve.)

A hétvége mindhárom fővárosi eseményén át tudom venni a küldeményeket, de az
MTFSz-be is eljuttatthatjátok illetve írjatok nekem és találunk megoldást.

Ábel