[Tajfutas] EasyGec

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 16., Sze, 23:08:22 CET

Sziasztok,

Skuló minden véleményét megerősítem és kiegészítem.

A versenyző beviteli Excel tábláján megadható hogy valaki F (fiú) vagy L
(Lány) ez megjelenik az eredménylistában. Lásd. easyRider levelem
mellékletét.

Egy iskolai bemutatón nem jelent problémát, hogy nem készít összesített
eredményt. Így pályánként pl. Döntő-1,2,3,4 lehet győzteseket hirdetni
F, L bontásban, több sikerélmény, jutalomként taps az osztálytársaktól.

Azt még nem sikerült megfejtenem, hogy több kísérletet követően (2-3x
rossz pontfogás, rajt vagy célfogás kihagyását követően, hiába jön egy
teljesen jó korrekció, egy kideríthetetlen darabszám -2-3- után nem
íródik felül az eredmény. Lásd. képernyőképek World doksi, ahol látható,
hogy Bruckner Dorina (azaz én) -11:29:56-l első, pedig nem fogtam meg a
rajtot vagy a célt vagy mindkettőt. Azt követően volt teljesen jó
pontfogásom és nem írta felül a program. ????? Megfejtendő, de baráti
program.

Egy praktikum: Amint megnyitjuk a programot, az már egy új név-nélküli
versenyt jelent. Praktikus ekkor már -még a nevezés és pályák bevitele
előtt- üresen egy mentést végezni és elindítani egy új megnyitást a
mentett helyről, és ezt követően már megjelenik a verseny neve a
EasyGec1.3.0- Után pl. Első próba játékom  néven.

Jó gyakorlást annak akinek van SI készlete hozzá pár dugókával , azt
követően pedig tudna segítni az ABCGec programrész megfejtésében.