[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)_5_a ráadás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 15., K, 21:45:48 CET

Szia Ádám,

A DAR kiírásából és az MTFSZ elnökségi ülés leiratából olvasható
(valamint a most írt leveled is mutatja), hogy egy komoly szabadidősport
pályázatot menedzselsz.

Szeretném megkérdezni, hogy a levelezői listán is közreadott Mátrix
tájékozódási játékom kártyacsomagja érdekelne-e, be tudnád-e illeszteni
a használatát a szabadidős programokba?

Az első megrendeléseket követően kialakult a csomagár. Tájékozódási futó
szervezeteknek kedvezményesen bruttó 18.415,- Ft, külső szervezeteknek
(pl. Erdei Iskola) akik kifejezetten bevétel orientáltak bruttó 24.130,- Ft.

A kártyarendszer önmegoldó, nem szükséges hozzá SI támogatás, de azzal
is lebonyolítható. (Lásd. iskolai bemutatóim, amiknek a számát nem is
számolom) Múlt pénteken egy hozzám közeli iskolában tartottak vele
játékot, az iskola sportnapján. Én nem is voltam jelen, a testnevelők
bonyolították le a játékot. Lásd. melléklet

" Ígéretemhez híven küldök pár fotót a tájékozódási játékról, amit nagy
élvezettel csináltak a gyerekek, főleg akinek sikerélménye volt benne.
Köszönettel Kovács Viktória testnevelő"

Szép lett a megjelenése az új kétoldalas kártyáknak, a B1-B5 tartó
bemelegítő pályák, majd az azt követő D1-D4 pályák a könnyebbtől
haladnak a nehezebb felé.

Rajtad keresztül -de nem megkerülve Bugár Józsit és Kovács "Paci"
Balázst és a többi elnökségi tagot- is szeretnék lobbizni azért, hogy ez
a kártyacsomag központi támogatással eljusson pl. a támogatott edzőkhöz
vagy minden területi szervezeti egységhez vagy akár minden MTFSZ
tagszervezethez.

Kérlek gondolt át a felvetésemet és ha lesz rá egy kis időd, akkor
szívesen állok egy bővebb konzultáció elé is.

Üdvözlettel,

Kelemen Janó

30/499-0095

Ui. Aki ügyesen használja, az az első meghívásos rendezvényén megkeresi
ezen csomag árát