[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)_5_a ráadás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 14., H, 16:09:50 CET

Gyerekek, easyRider, easyRider!!!!!!!

Akarom mondani "*easyGec*". (Köszönöm Skulónak a tippet.)

Ott hever a szobád sarkában az SI készlet kihasználatlanul?

Hajrá, vedd elő és programozd be az innen letöltött "easyGec
<http://t.porret.free.fr/lienlogiciel.php?idmenu=60>" programot és
gyakorolj. (Ha már ismered és használtad a programot, akkor oszd meg
velünk a tapasztalataidat.)

Nagyon pipőc. (Egyszerű, de nagyszerű. Számtalan dolgot nem tud, amit az
MT2003 tud, de számtalan jó tulajdonsága van.)

Az easyGec-t iskolai és egyéb bemutatókon valószínűleg jól lehet
használni, mondom ezt még akkor, amikor csak éppen, hogy tesztelni
kezdtem. A fiataloknak nagyon fog tetszeni, hogy a helyes megoldásukat
egy mosolygós, felugró Smile fogja egy franciás "Yeeees" kimondása
mellett megerősíteni <https://www.go4orienteering.org/easygec/?lang=en>.
Egyszerre két (és valszeg több easyGec) program is tud futni más-más
kommunikációs port beállítása mellett egy gépen, egy időben. Az egyik
kiolvasó fogadhatja a  bemutató pályák érintéseit, a másik pedig a
döntőket. Önjáró a rendszer, szembe lehet fordítani a képernyőt a
gyerekekkel/felnőttekkel. Így a játék/bemutató alatt van lehetősége az
oktatónak a hibajavításra. Nem a számítógép kezelése köti le.

Erre vágytam, erre vártam. Hót könnyű a programozása, jöhetnek a Mátrix
pályák tengelyesen tükrözött párjai is az órán. Végre nő a kihasználtság
a 45 perces tanórán belül. Ezt még a testnevelő tanárok is képesek
megtanulni.

Dr. Dosek Ágoston úr! Ezt be kell mutatni az Egyetemen, ezt ki kellene
próbálnotok az Edzői Konferencián. (a szünetekben)

Készítek róla hamarosan egy bemutató anyagot.

Az MT2003 anyagom mehet a "kukába", mint a Nokia telefonok, amikor a
Apple behozta az iPhone-t, vagy mint a ....

Addig is, aki rendelkezik SI-vel és egy pici angol nyelvtudással (pl.
amennyit én tudok az elegendő) az a mellékelt versenyzői Excel
állománnyal és az OCAD-ből kinyert pálya XML állománnyal és egy
pontfogási Word segédlettel elkezdhet gyakorolni. (Aki rendelkezik a
Mátrix térképcsomagommal, az már kezdheti is programozást követően a
térképes játékokat, kiolvasásokat.) Kérdésed van? Bátran keress. Legjobb
lehetőség erre a Skype, ahol képernyőmegosztás mellett tudok tanácsot,
segítséget adni. kelemen.janos04

*Játszva tájékozódni, tájékozódva játszani!*