[Tajfutas] Fwd: Re: sítájfutó edzőverseny vasárnap a János-hegyen

Vankó Péter vanko at eik.bme.hu
2019. Jan. 10., Cs, 22:37:50 CET

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: Re: sítájfutó edzőverseny vasárnap a János-hegyen
Dátum: 2019-01-10 22:37
Feladó: Vankó Péter <vanko at eik.bme.hu>
Címzett: skiohun at googlegroups.com

Kiegészítésként helyzetjelentés:

A Jánoshegyi út a libegő felső állomás és a Tündérhegyi út között (azon
a szakaszon nem Mátyás király út a neve) nagyon jó, végig jól
korcsolyázható.
Viszont már ma is volt benne egy mountis nyom, aszfaltig lemaró
fékezésekkel, és gyalogosok is. Nem tudom, vasárnapig mi marad belőle,
mert a lenyomott hó elég vékony.

A Vasas-ház alatt (ezt a Szaniszló-rétet még soha nem hallottam eddig)
elég vacak a nyom, mert a traktor kereke felszedte a füvet, avart,
földet.

A többi út sajnos nincs lenyomva: az MHK-n tegnap még keskeny taposás
volt, mellette szűzhó, ma már szélesebb taposás, de göcsörtös. Mindez
majd vasárnap rengeteg emberrel.

Üdv
VP